top of page
  • Igal Kutin

למה מיץ ירקות הוא מקור הנוזלים הטוב ביותר לתאים שלנו

מיץ ירקות הוא מקור הנוזלים – מים, הטוב ביותר שקיים לתאים שלנו! תכף נגלה למה.

מים EZ הם סוג מיוחד של מים שנוצר בתאים שלך. הם כמו סוללה טעונה - אוגרים אנרגיה ויכולים לספק את האנרגיה לתאים הזקוקים לה. מהם מים EZ? במשך זמן רב, מדענים סברו כי מים קיימים רק בשלוש צורות: נוזלי, מוצק וקיטור (אדים). מתברר כי יש צורה רביעית המכונה Exclusion Zone (EZ) או מים מובנים.


דר. ג'רלד פולק, מחבר הספר "השלב הרביעי של מים מעבר למוצק, נוזלי ואדי". מי EZ הם לא המים האופייניים שאתה רגיל אליהם. הם נמצאים בתאים שלנו ואומרים ונמצאים במצב צבירה בין מוצק לנוזל (חשוב על דבש). תפקידם העיקרי הוא לספק כוח לתאי המיטוכונדריה כדי לתת לתאים שלנו יותר אנרגיית חיים. איך נוצרים מי EZ? לדברי ד"ר ג'רלד וצוותו, מי EZ נוצרים כאשר מים נחשפים לאור אינפרא אדום, במיוחד אור באורך גל 1200 ננומטר. מולקולות המים סופגות את אור האינפרא אדום ומתחילות לרטוט.


מים הם אחד היסודות עם הקשרים החזקים ביותר. מסיבה זו מולקולות המים מתחילות להעביר את הרטט ממולקולת מים אחת לאחרת. בסופו של דבר מולקולות המים מתייצבות והופכות צמיגות וצפופות. בשלב זה נוצר מה שמכונה EZ water, אשר אוגרים אנרגיה בצורה של מטען שלילי, מוכנים למסירה לתאים נזקקים. מובן מאליו שככל שגופנו מכיל יותר מים EZ, כך תוכל לאגור יותר אנרגיה לשימוש התאים שלך. מי EZ מחזקים את המיטוכונדריה שלנו (מיטוכונדריה – הכור הגרעיני בו נוצרת האנרגיה לשימוש הגוף בכל תא ותא) כך שתוכל לייצר יותר אנרגיה. הם משמשים גם כנוגד חמצון, המגן עלנו מפני לחץ ומאט את ההזדקנות ומשפר את יצור החלבון בכל גופך, מה שהופך אותנו לחסונים ומחוסנים יותר למתח ומזרז את ההתאוששות.


יתרונות מים EZ

הגוף שלנו מורכב מכמעט 70% מים. יש לנו מים בכל תא בודד בגוף. יותר ויותר מחקרים מראים שלסוג המים שאנו צורכים יש השפעה עמוקה על הביצועים שלנו. לכן אני שותה מים מסוננים ומקפיד על לחות הגוף בצורה אופטימלית.

לא רק איכות המים או כמותם חשובות. גם מבנה המים חשוב ביותר. מי EZ הם המים בהם התאים שלנו משתמשים, והם שונים מאוד מהמים שיוצאים מהברז שלך. מי EZ מספקים כוח למיטוכונדריה כך שלתאים שלנו יש יותר אנרגיה. הם עוזרים לנו להילחם בתהליכי הזדקנות ולחץ ועוזרים לגופנו להתאושש מהר יותר.


מיץ ירקות הוא המים הטובים ביותר לתאים שלנו.

מי EZ משפיעים על גופכם בכמה דרכים שונות:

* יש יותר אנרגיה במיטוכונדריה חזקה יותר: מי EZ מעבירים אלקטרונים למיטוכונדריה, לכור הגרעיני של התאים, ועוזרים להם לייצר יותר אנרגיה. * נוגד הזדקנות: מי EZ פועלים כמו נוגדי חמצון, המגנים על התאים מפני רדיקלים חופשיים ומאטים את הזדקנות התאים.

* קיפול חלבונים: מי EZ תומכים גם בחלבונים. חלבונים הם סוסי העבודה של התאים שלך. הם מבנים מקופלים דמויי אוריגמי המשפיעים כמעט על כל מה שגופך עושה - אך חלבונים יכולים לתפקד רק אם הם מקופלים כהלכה. לחץ גורם לחלבונים להתפתח ו / או לקפל לא נכון; הם מאבדים מתפקודם ויכולים להתחיל לעבוד מחדש אם הם סופגים מספיק אנרגיה כדי לחזור למקומם. מי EZ נקשרים לחלבונים ויכולים לספק את האנרגיה הדרושה להם כדי להתאושש ולהתחיל לעשות את עבודתם שוב. עם קיפול חלבונים טוב יותר, אנו הופכים לגרסה חזקה ויעילה יותר של עצמנו. קיפול חלבונים משפיע על הכל, החל מהזדקנות ודלקת ועד התאוששות שרירים ותפקוד המוח. זו אחת הסיבות העיקריות לכך שאנו רוצה כמה שיותר מים EZ - הם מאפשרים לכל הגוף שלנו לתפקד טוב יותר על ידי הגנה על החלבונים שלנו מפני נזק, ועוזר להם להתאושש מהר יותר כשהם נפגעים.


חמש דרכים ליצור יותר מים EZ בתאים שלך

איך יוצרים יותר מים של EZ? ישנן כמה דרכים:

1. אנו מקבלים מי EZ באופן טבעי כאשר שותים מיצי ירקות טריים וטבעיים. לדברי ד"ר ג'רלד, מי EZ נוצרים באופן טבעי בירקות ושילובם יוצר את אנרגיית הרטט הקושרת מולקולות מים יחד ויוצרות מי EZ. כאשר אנו צורכים מיצי ירקות טריים באופן קבוע, ובפרט בצום מיצים בו צריכת המיצים עולה, אנו זוכים לנוזלים – למים הטובים ביותר להרוות את התאים שלנו ולהגברה של ייצור אנרגיה במיטוכונדריה וכמובן שאר התועלות.

2. מי מעיינות טריים או מי נמס קרחוניים נוצרים באופן ספונטני כמי EZ.

3. מי EZ נוצרים גם בתאים שלך כאשר אנו נחשפים לאור אינפרא אדום של 1200 ננומטר.

4. מערבלים מים רגילים. מים סופגים אנרגיית רטט כמערבלים אותם, מה שהופך חלק מהמים למי EZ. אפשר לערבב מים למשך 30 שניות.

5. תהיו עירומים בשמש. לאור השמש יש הרבה מגל אינרפא אדום 1200 ננומטר שיוצר מים של EZ. מי EZ נוצרים בתאים שלך כאשר אנו חושפים את עורנו (ואת העיניים) לאור שמש לא מסונן במשך כמה דקות בכל יום ללא משקפי שמש, בגדים או קרם הגנה. ככל שיותר עור נחשף, כך נקבל יותר מים EZ. כמובן מומלץ לא להיחשף לשמש בשעות השיא אלא בשעות בהן השמש בזווית נמוכה עד 10 בבוקר ואחרי 15-16 אחה"צ.

208 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page